Rabu, 25 September 2019

KELEBIHAN MINYAK ASMAK KEPADA IBU HAMIL & BAYI YANG RAMAI TAK TAHU!

KELEBIHAN MINYAK ASMAK KEPADA IBU HAMIL & BAYI YANG RAMAI TAK TAHU!



Alhamdulillah, produk2 Asmak ni memudah, membantu & membuatkan ibu & baby rasa happy. Yang dah cuba akan tahu kenapa 😍

Selain bau dia sangatlah sedap (macam minyak org2 dulu buat).. kandungan penghasilan minyak ini 100% herba asli.. ada minyak zaitun, minyak kelapa dara, habatussauda, gamat asli, akar kayu dan herba2 terpilih. Boleh pakai tanpa was-was.

Ni nak citer, kenapa min kata minyak ni bagus sangat untuk ibu mengandung dan bayi. Waktu min mengandung anak kedua, min kerap batuk dan sangatlah sensetif bau. Kalau malam tu memang satu masalah lah, sebab kita rasa lelah dan batuk yang berpanjangan.

Apa yang min buat? lumurkan minyak asmak ni tadi sekitar dada.. belakang badan, hidung dan leher. Lepastu encik suami tolong urutkan dibahagian pinggang dan betis. Hari2 buat macamtu sampailah batuk hilang sendiri. Memang nyenyak tidur, batuk pun kurang dan badan kita rasa sedap dan selesa je. InsyaAllah.

Itu baru part ibu mengandung, lepastu min letak juga minyak ni pada anak min. 2 minggu on off demam dan batuk. Tak baik2. Min tanggalkan baju dia, tepuk percussion belakang badan, lepastu sapukan minyak ni. Sambil tu selawat dan bacalah zikir dan doa untuk pulihkan sakit anak. Buat dengan kerap, lepas mandi letak, nak tidur pun letak. Jangan biasakan anak kita terdedah dengan aircond dan minuman sejuk. Goreng2 pun kalau boleh elakkan dulu sampailah batuk dia ok.

Sekarang ni kalau travel kemana-mana wajib ada minyak asmak ni. Satu keluarga boleh pakai.

Sangat2 recommended!

Boleh order dari agentnya & follow page Asmak by Mhamsb kalau nak tau pasal minyak herba ni ya  =)

2 ulasan:

  1. Dekat botol ada tulis "Dilarang untuk wanita mengandung'. Mcm mana pulak tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Di larang sapu di bahagian perot dan pinggang. kalau sapu untuk batuk/selesama Insyallah boleh ajer❤️

      Padam

Lokasi: Kolej Komuniti Masjid Tanah 78300 Melaka. Konsultasi percuma.

Sapu je lega

 #MINYAK_HERBA_ASMAK_ sesuai_ untuk ⤵⤵⤵⤵⤵⤵ 👶 Bayi yang #batuk & #kahak berpanjangan 👶 Bayi #Premature yang mengalami #lung #disease (a...