Selasa, 26 Februari 2019

ANDA BUAT ANDA DAPAT

Tahniah pada semua pengedar Mhamsb.

Tidak  pernah terfikir akan sampai ke tahap ini sebenarnye pada mula nye. Mula melangakah sebagai dropship sambilan sahaja.

"Detik permulaan bulan April/2017"

Saya asal nyer sebagai seorang penguna kalau korang nak tahu. Masa mula-mula dulu saya beli minyak herba asmak lepas tu cuba Jus asmak gold. Anak serasi Amalkan

Apa tunggu lagi,

 Terus dafta jadi Agen sah ID MH15906
sebarkan kebaikan tentang produk asmak. sambil membantu orang sekeliling.
  yang sangat best saya ada pendapatan Sendiri,Sambil menjaga anak di rumah.

Siapa kata suri rumah anak ramai tak boleh mengorak langkah???
Tak boleh cari duit dari rumah??

zaman sekarang semua nye,di hujung jari
ada internet/ada data semua boleh jadi

 Sekarang  sudah naik Leven SA (SupeRagen)
doakan saya kuat. saya ada 5Agen yang sangat power. mereka jua suri rumah tau..

kenapa tak percaya ker?
mereka kekuatan #teamcheta

1. Syita Muharam dari alor gajah
2.Masturah Mas sungai udang
3.Seri Delima Abdullah kualaberang,terengganu
4. Kama Alip Rembau,Negeri sembilan
5.Nor Hasnidah Anor,Lubuk cina
6. Mizs Sasnor Azuwa,petaling jaya
7. massila,Durian tunggal,Melaka

Dan sorang lagi promo terlajak meletop iaituu kak Rafidah Arshad. baru join 2bulan restock 2K lebih..

 TARGET TAHUN NI UNTUK SD 💚💙💜
doakan Rozita Ab'dullah

Siapa perasan Apa beza gambar-gambar ini?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lokasi: Kolej Komuniti Masjid Tanah 78300 Melaka. Konsultasi percuma.

Sapu je lega

 #MINYAK_HERBA_ASMAK_ sesuai_ untuk ⤵⤵⤵⤵⤵⤵ 👶 Bayi yang #batuk & #kahak berpanjangan 👶 Bayi #Premature yang mengalami #lung #disease (a...