Isnin, 15 Julai 2019

Set rambut

Kepada mereka yang mementingkan kesihatan rambut, kalian patut cuba pakai Set Rawatan Rambut Asmak.

Produk ini power sebab ia bagus digunakan bagi tujuan menjaga, memulih serta mengekalkan kesihatan rambut dan juga kulit kepala. Kalian boleh beli secara berasingan #SetRawatanRambutAsmak ini atau beli secara set.

Mereka ada jual 3 jenis produk. Antaranya Bunga Raya Plus Shampoo. Ini perlu dipakai ketika mandi okey. Ia sangat baik dalam membantu menyegarkan kulit kepala, menghilangkan kegatalan, merawat kulit dan banyak lagi.

Yang Ini harganya RM13 bagi 60ml (Trial pack), RM39 untuk 300ml dan RM49 bagi 500ml.

Seterusnya mereka ada Hair Moisturizer With Serum. Yang bagusnya tentang serum ini, ia berfungsi mengelakkan rambut gugur, melebat serta menghitamkan rambut, memberi khasiat pada rambut dan banyak lagi.

Bila baca kandungannya pun dah tahu ini sangat bagus untuk kepala. Ada Argan Oil, Olive Oil dan lain-lain lagi yang baik untuk kesihatan rambut.

Harga bagi trial pack RM10 bagi 15ml (Trial pack) dan RM80 untuk 2


Selain yang 2 tadi, mereka juga ada jual Sevenis Hair Oil. Dah nama pun minyak, jangan dipakai pula time mandi. Ianya bagus untuk mengekalkan kelembapan rambut, mengelakkan kelumumur, merawat rambut, merawat rambut dan banyak lagi.

Ini sesuai untuk orang dewasa, kanak-kanak pun boleh juga pakai. Kandungannya terdiri dari light mineral oil, tea tree oil, babassu oil, virgin coconut oil dan lain-lain.

Harga bagi trial pack RM17 bagi 60ml (Trial pack) dan RM29 untuk 120ml.

Nak dapat maklumat lanjut atau ingin membuat pembelian, hubungi chetaasmak

Kalian juga boleh mendapatkan maklumat tambahan di Facebook ini ya:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lokasi: Kolej Komuniti Masjid Tanah 78300 Melaka. Konsultasi percuma.

Sapu je lega

 #MINYAK_HERBA_ASMAK_ sesuai_ untuk ⤵⤵⤵⤵⤵⤵ 👶 Bayi yang #batuk & #kahak berpanjangan 👶 Bayi #Premature yang mengalami #lung #disease (a...