Sabtu, 20 Julai 2019

Tiada semput lagi

TIADA DRIP, TIADA  NEB, TIADA SEMPUT!

Tahun 2016 Merupakan mimpi ngeri dalam hidup saya sebagai seorang ibu. Anak saya yaya umur 4 tahun dokter sah kan ada asthma.
paling teruk yaya di serang semput masa bulan 10. sampai check in 1 minggu onn antibiotik 3hari ke 1minggu saya tak ingat
hati Mana tak risau dia yang lincah dan ceria tiba-tiba terbaring dan cepat penat,
nafaz berbunyi macam kuda demam onn/off
batuk dan berkahak
Neb pula harus ambil 4jam sekali๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ˜“

lepas yaya di benarkan balik saya iktiar,puas google konon nak mencari penawar tapi tak tahu mana harus saya pilih.
Saya teringat pada sorang Adik ni dia jual MINYAK HERBA ASMAK selalu LIKE dan perhati status dia. jam tuu juga saya inbox adik tuu
iktiar dengan "minyak herba Asmak" dulu sebab bajet cheta kureng
selang berapa hari saya Nekat untuk beli JUS ASMAK GOLD untuk yaya, Alhamdulillah sangat positif batuk makin hilang,tidur pon tak berdengkur nafas tak berbunyi.

sampai sekarang yaya masih amalkan Minyak herba Asmak dan jus Asmak gold bila perlu.
kini yaya lebih selesa untuk pergi ke sekolah menuntut ilmu.

Baju biru tu gambar terbaru NUR DHIA QHALISYA 7Tahun daah.

MASA SUKAN TAHUNAN DI SK DEMANG TAHA

Kredit Rozita Ab'dullah
#SA15906
#chetaAsmak
#suriAsmak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lokasi: Kolej Komuniti Masjid Tanah 78300 Melaka. Konsultasi percuma.

Sapu je lega

 #MINYAK_HERBA_ASMAK_ sesuai_ untuk ⤵⤵⤵⤵⤵⤵ ๐Ÿ‘ถ Bayi yang #batuk & #kahak berpanjangan ๐Ÿ‘ถ Bayi #Premature yang mengalami #lung #disease (a...