Sabtu, 24 Ogos 2019

sebarkan kebaikan dapat pahala

Sebarkan benda yang baik pun da pahala tau!

Awal2 dulu, saya hanya pembeli dan pengguna Minyak Herba Asmak untuk anak yang mempunyai masalah asma dan batuk berkahak. Selepas penggunaan beberapa hari, anak saya kerap muntah lendir dan batuk pun hilang. Nampak minyak ni biasa je, tapi kesan dia sangat luar biasa.

Pasti ibu/bapa bila minta pm harga, rase mahal Minyak Herba Asmak ni. Saya pun macam tu jugak masa mula2 nak beli dulu. Tapi apalah sangat bila dibandingkan dengan kesihatan anak saya yang pada masa tu batuk setiap masa dek kerana jerebu. Beli kasut berjenama, makan restoran mahal, pergi bercuti sana sini saya mampu, tak kan minyak yang berharga RM39/botol saya tak mampu?

Bila saya cuba beritahu kawan2, saudara mara akan kesan Minyak Herba Asmak ni, mereka berminat untuk mendapatkannya. Saya membeli 10 botol supaya saya dapat bantu mereka yang memerlukannya. Dalam masa sebulan jumlah Minyak Herba Asmak sudah terjual sebanyak 80botol. Alhamdulillah, macam tak percaya je.

Saya attach kan sekali testimoni anak anak saya sendiri ye bukan testimoni customer atau agen customer lain. Hampir 2 minggu anak saya muntah setiap hari untuk 'cuci' tekak die yang penuh lendir

Anak anda ada masalah asma, lelah atau batuk berkahak? Anda berminat untuk dapatkan?
pm/whatsapp sekarang

Blog: chetaAsmak.blogspot.com

Page: https://www.facebook.com/Minyak-Herba-Asmak-Masjid-tanah-197930927601449/

Ingin dapatkan produk ASMAK
Klik jer link *whtsap* di bawah che ta akan respon dengan segera 😀😀

http://ChetaMHA.wasap.my
http://ChetaMHA.wasap.my
http://ChetaMHA.wasap.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lokasi: Kolej Komuniti Masjid Tanah 78300 Melaka. Konsultasi percuma.

Sapu je lega

 #MINYAK_HERBA_ASMAK_ sesuai_ untuk ⤵⤵⤵⤵⤵⤵ 👶 Bayi yang #batuk & #kahak berpanjangan 👶 Bayi #Premature yang mengalami #lung #disease (a...