Ahad, 19 Mei 2019

ASMAK HERBS
[Kapsul Penawar Resdung]

KANDUNGAN BAHAN DALAM ASMAK HERBS:
Asmak Herbs diperbuat daripada bahan semula jadi, iaitu Akar Mengkunyit, Akar Serapat dan Lada Sulah. Ketiga-tiga herba di atas mempunyai nilai yang sangat tinggi di dalam perubatan tradisional Melayu.

Akar Mengkunyit sendiri sangat popular digunakan di kalangan masyarakat Melayu untuk mengubati masalah resdung, hidung berair dan gatal-gatal.

Akar serapat pula popular digunakan oleh wanita Melayu zaman dahulu terutamanya untuk kecantikan luar dan dalam kerana ia dapat melicinkan kulit di samping membuang toksin di dalam badan.

Lada sulah pula sering digunakan dalam masakan harian kita. Tahukah anda lada sulah mempunyai khasiat yang sangat banyak malah istimewa? Antara khasiat lada sulah yang paling istimewa adalah ianya dapat mengatasi masalah hidung tersumbat.

Hebatkan kandungan di dalam Kapsul Penawar Resdung Asmak Herbs! Gabungan Herba terpilih di dalam setiap kapsul yang dapat merawat masalah resdung anda.

Apa tunggu lagi? Dapatkan hari ini!

#Pastikanoriginalbarubeli
#Lebihberkesanselamatdansuci

Kita ikhtiar. Allah menyembuhkan. In Shaa Allah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lokasi: Kolej Komuniti Masjid Tanah 78300 Melaka. Konsultasi percuma.

Sapu je lega

 #MINYAK_HERBA_ASMAK_ sesuai_ untuk ⤵⤵⤵⤵⤵⤵ 👶 Bayi yang #batuk & #kahak berpanjangan 👶 Bayi #Premature yang mengalami #lung #disease (a...