Isnin, 20 Mei 2019

Meriah free gift taw

MUSIM PERAYAAN MUSIM PENYAKIT BERJANGKIT
-------------------------------

Tip untuk ibu bapa prihatin

Ketika musim perayaan,saudara mara akan berkumpul beramai-ramai. Bila ada seorang yang batuk,selesema atau demam,mulalah yang lain pun sama berjangkit.

Kanak-kanak dan bayi adalah golongan yang paling berisiko untuk mudah terkena penyakit berjangkit kerana ketahanan badan mereka rendah.

Ibu bapa yang prihatin pasti sudah siap bersedia untuk melindungi anak masing-masing kan? Baik,saya kongsikan tip untuk anda.

1. Pastikan ubat-ubatan dibawa dalam kit travel anda.

2. Bawa sekali Minyak Herba Asmak kerana kegunaan ia bukan sahaja untuk semput,batuk,kahak,selesema,tapi juga membantu kembung perut,sembelit,susah tidur,untuk urutan bayi,tergigit serangga,luka dan bengkak.
Jika ibu-ibu nak guna untuk sakit kepala,migrain,senggugut, lenguh-lenguh dan sakit -sakit badan pun boleh.

3. Lain-lain untuk memudahkan anda,set Asmak Baby Care (ABC) ,untuk penjagaan optimum anak anda.Essential Oil ABC juga bagus untuk kulit dan urutan bayi,losyen ABC untuk masalah kulit dan elak gigitan nyamuk,Bedak ABC membantu mengelakkan kulit dari bermasalah dan Kit Rambut (Shampoo Bunga Raya dan Sevenis Hair Oil atau Hair Mosturizer with Serum )

4. . Amalkan madu dalam kehidupan seharian.Ambil 1 sudu setiap hari bagi anak-anak dan 2 kali untuk dewasa,insyaallah ia dapat membantu menguatkan lagi antibodi dan ketahanan tubuh badan.

P/s: Beli Madu Asmak dapat habatussauda sebotol percuma.Hanya perlu tuangkan sedikit ke sudu madu tadi dan minum terus.Nak campur dalam air dan masakan pun boleh.

Sekarang ada offer beli produk Asmak dapat gift best tau.
#hadiahrayaChetaAsmak#

Akak sedia membantu yang memerlukan insyaallah.

#suriAsmak
#chetaAsmak
#AsmakDiamondRamdhan
#Asmak
#WeAreFamily

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lokasi: Kolej Komuniti Masjid Tanah 78300 Melaka. Konsultasi percuma.

Sapu je lega

 #MINYAK_HERBA_ASMAK_ sesuai_ untuk ⤵⤵⤵⤵⤵⤵ 👶 Bayi yang #batuk & #kahak berpanjangan 👶 Bayi #Premature yang mengalami #lung #disease (a...