Khamis, 7 November 2019

sapulah dengan konsisten ya..Insha Allah dengan Izinnya..boleh sembuh perlahan2..Yg penting Jgn jemu..kena rajin sapu je..

3 tahun lalu,tahun 2015...Danysh kerap ulang alik ke hospital..Nak dikatakan setiap minggu mesti kita gi clinic atau trus ke hospital bila Danysh kena semput teruk๐Ÿ˜ข.. Suami perlu amik leave sampai unpaid leave tk bergaji pon ada..brapa kali juga Danysh kena warded kerana semput teruk..oxygen kurang dlm badan..TAPI..

Sejak Kak Norlia Yahya❤ blanja Ati 1botol #minyak_herba_asmak & #Jus_Asmak_Gold utk Mohd Nur Danysh..Setiap hari tanpa jemu,selepas mandi..sebelum tidur Ati sapukan minyak ajaib❤ ni.. Ada caranya juga nak sapu minyak ni tau.

#Syukur_Alhamdulillah dalam seminggu gunakan minyak herba asmak nampak perbezaan yg ketara...Dah hampir 4bulan Danysh dah tk gunakan pam biru & pam peach tu lagi..Neb langsung dah tk sentuh lagi..

AND #No_MORE_HOSPITAL_VISIT utk Danysh kerana semput..Syukur Alhamdulillah.
Pada yang dah beli minyak herba Asmak ni dari Ati untuk orang2 yg tersayang..sapulah dengan konsisten ya..Insha Allah dengan Izinnya..boleh sembuh perlahan2..Yg penting Jgn jemu..kena rajin sapu je..

#Kredit : Yati Yusri

wasap.my/60176730318

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lokasi: Kolej Komuniti Masjid Tanah 78300 Melaka. Konsultasi percuma.

Sapu je lega

 #MINYAK_HERBA_ASMAK_ sesuai_ untuk ⤵⤵⤵⤵⤵⤵ ๐Ÿ‘ถ Bayi yang #batuk & #kahak berpanjangan ๐Ÿ‘ถ Bayi #Premature yang mengalami #lung #disease (a...